18 декември 2008 г.

Цъфнаха и агентите в Радио Шумен.

Написах дълъг коментар, после го изтрих. Не съм аз този, дето да ги съдя. Не са ми направили и нищо лошо. Но отношението ми към тях варира от леко съжаление, до неприкрито злорадство. Агентите на ДС в Радио Шумен: Марин Калинов - иформатор Детелин, Божидара Димова - агент Диляна, Елка Сукурова - агент Елена, Христо Христов осведомител Ванчо. Интересно какво мислят колегите им. Непременно ще прочета какво има за тях в читалнята на Комисията по досиетата.
Снимката на Божидара е щракната от Бояна Петрова.
Аз съм във фаза, когато изобщо не си задавам въпроси. Спрях да питам душата си какво иска, за какво мечтае, защото се оказа противопоказно. Защо да си задавам отговори? Но понеже още чета книги, в една от тях настойчиво питаха през страница "Ти какво направи с живота си?"Не бях чувала по-неудобен въпрос. Човек може да бъде питан за всичко друго, но не и това, защото си е живо разголване. Все едно да минеш на скенер и да се видиш с всичките ти шипове, остеопорози, удебеления и прочее придобити достойнства.
Божидара Димова (агент Диляна) по "Нощен хоризонт", 9 януари 2006

9 коментара:

Bo каза...

хм. а за тази снимчица да имате авторски права случайно?

Красимир Крумов каза...

Нямаме, но така е с интернета. То и вие нямате. Но пък съм ценител на вашето фототворчество и дето ще го гледат 8-10 души, по-добре да е достояние на по 3 хиляди дневно.

Анонимен каза...

Комунистите не завербуваха партийните си другари и номенклатурчиците,защото те бяха безпределно верни на Партията.Те търсеха някой от "раята" да им служи и никога не ГИ питаха за другарите си и за номенклатурчиците. Никой от тия омаскарени журналисти не е отишъл сам да се предлага,а е изнудван ,притесняван ,преследван и изтезаван. Ако има някой "дупе" да опише схемата ,по която тези нещастници са станали жертва на комунистическите тайни служби ще бъде похвално. Но где такива журналисти .Те разследват или тези,които са убити ,или тези които скоро ще бъдат убити .Защото няма свобода на словото. Или ако има тя е фиктивна и самоцензурирана !!

Анонимен каза...

Доста странно беше, че нито една тукашна медия не написа за агентите от Шумен. Нека да не оправдаваме доносниците с това, че са били притискани. Кой е притискал агент NNNNN да натопи колежката си от "Шуменска заря" ZZZZZ, че по време на екскурзия до Прага ZZZZZ била посетила катедрала. Или че покойният и вече колега YYYYY не одобрява смяната на имената на българските турци. Или, че VVVVV се е изказвал негативно за манифестациите?

Bo каза...

Господин Крумов, радвам се че оценявате фототворчеството ми. Засега съм доволна и от 8 - 10те души, които го виждат в моите блогове. Но ако така или иначе сте решили да го "популяризирате", просто ще ви помоля в бъдеще да не го правите като илюстрация на статии, изразяващи отрицателното ви отношение към медията, в която работя.
Поздрави! Бояна

Красимир Крумов каза...

Ех, Бояна, да Ви обещая нещо такова, все едно да Ви излъжа. А лъжата не е в стила и характера ми. Що се отнася до 8-10 души, беше закачка, снимките наистина са много хубави и с настроение. Колкото за лошите новини... Точно тази снимка много пасваше на темата и изкушението беше голямо.

Красимир Крумов каза...

Аа, то не било за отрицателни новини, а отрицателното ми отношение към медията. Ама много Ви се моля, къде видяхте такова отношение! Чест и почитания!

Анонимен каза...

Оценявам чувството ви за хумор, господин Крумов.
А за негативното отношение - не знам защо така съм се заблудила. Може би изречението "Но отношението ми към тях варира от леко съжаление, до неприкрито злорадство." ме е подвело.
С уважение! Бояна

Красимир Крумов каза...

Е, хубава работа сега. Дайте заради няколко бълхи да изгорим целия юрган, в случая Радио Шумен. Не поставям всички под един знаменател. От друга страна - на Вас симпатични ли са ви долни мръсници, донасяли за колегите си?