Медиен спам
Пуснах две дописки, хапнах и се оглеждам за още. Още за писане, имам предвид. По принцип още преди 12-13 години го изживях етапа на писането на новини, които не са се случили и сега съм се ориентирал поне 30 процента действителност да има в сместа. Но пък ако не се случи нищо, трябва и 30-те процента да се измислят. Аха да кажа: "Нищо не се случва в моя град", но някакъв вътрешен глас с акцента на една видна теоретичка с нулева практика ми нашепва: "Няма ли проблеми в този град?". По принцип смятам, че съм доста плодовит. Не ми е проблем до довечера да пратя 6-7 дописки, за да дам и аз лептата си към все по увеличаващия се медиен спам. Какво е спамът? Масово изпращане на нежелани съобщения? А защо са нежелани? Защото не интересуват този, за когото са адресирани. Сиреч спамът е натрапване на нежелана информация на потребителя, в нашия случай на читателя, зрителя, слушателя. Като пуснеш радиото или отвориш вестника и спамът ти се разпилява из краката. "Епидемиологичната обстановка в Търговище е спокойна", обобщава в 12.04 днес Дарик радио. Това заглавие може и да е добро за картина на Василий Васили`ч Верещагин, ама за новинарски сайт - да ме прощавате. В тоя смисъл цялата "новинка" е нужна на екипа на Дарик за бройка и отчитане пред шефовете, но не и на техните слушатели. Сиреч - спам. Ами "Комисия за изработване на областна здравна карта ще заседава утре"? Освен като напомняне на самите членове на комисията за да не забравят, тоя боклук за друго не става. Сиреч - спам. Пълно е с такива вести, че и се котират, чета по вестниците. Но нямам намерение да увеличавам тоя спам.
Няма коментари:
Публикуване на коментар