20 декември 2007 г.

Christmas Party

Отидох протоколно от уважение към Силвия и кмета Златев, но настроението и купонът бяха такива, че ако не беше връхлетялият ме бронхит не ми се тръгваше към полунощ. Става дума за коледното парти снощи на адвокатска кантора "Исаев, Бенев, Пенева, Златев". Партито отбеляза и включването на новия партньор и бивш вече кмет на Шумен Веселин Златев в екипа на кантората. Поканата беше във вид на призовка с модерните за сезона червени букви. Май ще ми остане най-запомнящия се купон за последните 10 години, след журналистическия бал през 1997. От томболата ми се падна здраве и благополучие, дай Боже, а също и... пура. Сега гледам на снимката, че съм забравил да и сваля целофанчето, но пак по-добре от Тонка, която се чудеше от коя страна се пали папиросата... След вещите ми напътствия обаче налапа белия мундщук, иначе беше готова да го пали. Присъствието на домакините беше по-дискретно, докато гостите вдигнаха кантората във въздуха. В непозната за мене светлина се обяви Светла Кюркчиева, която беше първа пушка пред микрофона в "трета зала", където беше караоке-то. Пригласяше и не по-зле Снежанка, облечена в черно, иначе - Нелито от Форте. Крум сменил миналогодишната Снежанка и моя фаворитка Биляна, щото с облеклото си лани скандализирала Делиормана и ходжите забранили цялата територия за агенцията на Крум. Колко е вярно не знам, ама Биляна днес не отрече. А, като говорим за караоке-то - Иван Капралов показа, че поне може да пее ;-) Добре стоеше зад микрофона и Златев, но май не знаеше всички думички и следеше и текста на екрана. Но пък то на караоке е така.

Няма коментари: