20 декември 2007 г.

Предколедни номера

От няколко дни ме гони лют бронхит, на моменти не мога да дишам, но това не ми пречи да творя номера. Излязохме с Тонка от адвокатската кантора и тръгваме към данъчното на "Адам Мицкевич", там бях оставил колата. Цветелина беше казала, че събира екипа си от Търговище и Разград, викам на Тонка - айде да минем през офиса на "Труд", помислих, че може да са там. Звъня на Цветелина: Георгиева, къде си? Тя: на "Боровец". Аз: Гори данъчното. Тя: Кое данъчно? Аз: На "Адам Мицкевич", бивша "Смолни". Тя: Лъжеш ли ме? Аз: Не бе, човек, гори. Някой около Цветелина чувам че вика "Ура", данъкоплатец сигурно. Като разбрах, че са на Кьошковете, тръгнахме с Тонка натам. След минута две звъни Деси Марангозова: Краси, наистина ли гори данъчното. Аз: Да, Деси, пътувам натам. Тя: Добре, обличам се, хващам такси и тръгвам. Викам недей, ще мина ей сега да те взема /и тя на Кьошковете/. Спираме пред "Боровец" Деси чака в пълно бойно снаряжение, аз и Тонка слизаме от колата, Марангозова се качва, затваря вратата и чака. Като вижда, че тръгваме като ресторанта вика: Излъга ли ме? Аз: Не, пошегувах се. :lol: После разбирам и Кръстана и Цветелина звънили в Пожарната, на таксиметрови шофьори, насам-натам да проверяват пожара. Ама имат късмет, че бях болен, ако бях здрав по-яка лъжа щях да им метна, ама... Да му мислят, като се оправя.

Няма коментари: