6 септември 2008 г.

Случка с телефон(и)

Преди десетина дни си изгубих телефона. Много ме доядя, защото е смартфонче с WiFi, Nokia E51 и си я купих с голям мерак, при това на изплащане и беше на няма три месеца. Като дребно утешение - батерията беше паднала преди това, щото в Гърция не ползвах телефона, картата е с пин-код и поне нямаше опасност някой да ми навърти разговори. Днес предиобед се обадих и обявих старата карта за открадната/изгубена, блокирах я и отидох в "Globul" за нова. И понеже не можех да се примиря със загубата, си купих отново същия модел, само че със сребърен кант на панела и сребърен гръб. Доволен от покупката ходих дори на село да я покажа на нашите. Прибирам се оттам, отварям вратата на пежото да сляза и ми причернява. В нишата на шофьорската врата - телефонът. Изгубеният. Има обяснение, къде се беше скрил, но не става да го опиша, трябва да се покаже. Като го изгубих не се ядосах толкова, колкото като го намерих. Форумният познавач на телефони Симо, който видимо не е фен на нокиите, ме будалка - Вика от Нокиа по-лошо е само 2 Нокии... :-) Ама поне не съм ли гъзар - има ли някой друг с два еднакви смартфона?

2 коментара:

Станислав Бонев каза...

Еее браво :) Много се радвам. Като се прибера другата седмица да почерпиш :P

Po3u каза...

Хехе, шматка!
Няма!