2 юни 2008 г.

Пляс пляс педалите, или как сритахме Iscream

Това с педалите май не е на място, защото става дума за водни колелета, а ние бяхме със сухоземни. Тоя път нямаше издънка и минах по цялото трасе, общо навъртяхме към 20 километра. Само дето бяхме в намален състав - с ME40_TURIST и Iscream. Zappa и Tolito ги нямаше да ни изкарат въздуха, вероятно затова стигнах до финала. Трасето май го избира Ани - от обръщача на "Българанов" по шосето към Лозево, оттам - Телевизионната кула, Климатичното, Стария град, Теменуга, Паметника. Току на излизане с Мечо напитихме една череша, надвиснала над оградата до автоспирка "Втората чешма". От лозевския път отбихме малко преди асфалта по черна, утъпкана с борови иглички пътека и се караше добре въпреки баира. Общо взето никакви приключения. Така стигнахме и до Паметника, викаме там да видим какво правят космонавтите, та ходихме на не знам как му казват, май Източния старт на парапланеристите. Погледахме като си плющят крилата и хвърчат, гледаме Митко (Лавочкин), се оглежда за втори пътник, щото бил с тандем (хвърчило за двама). Аз нали съм кавалер, отстъпих на Ани. Там велосипедната част за нея и мене приключи. Натоварихме колелетата в опела на Лавочкин, Iscream на хвърчилото и... айдеее.... Макар, че си имаше предистория, Ани я облякоха в по-топли дрехи, че нагоре било студено, хубаво, ама те големи, та се наложи да и ги монтират към тялото с тиксо. Стана като с бандерол, хем да не и налитат във въздуха, щото после с Мечо проверихме бандерола, цял беше. Та, изпратихме я по въздух с обратна разписка, аз се качих на опела на Лавочкин, Мечока с колелото и двамата с него представлявахме делегацията по посрещането на поляната южно от градския басейн. Там наистина сритахме Iscream по задника и двамата, щото такъв бил редът, някой като лети за първи път. Кога друг път ще ни се отвори такава възможност. Това беше в общи линии. Аха, докато чакаме полета от Платото видях, че ме е налазил кърлеж. Явно съм го посмачкал като съм седнал в колата и се наложи да ходя на спешен кабинет да го вадят. Биха ми и "Тетанус", сега един месец мога да шаря горите. Та, ето излитането:


...и кацането:


Няма коментари: