29 май 2008 г.

Един ден от джоба на данъкоплатеца

Ето я тука, на живо (вече на запис), как минава една общинска сесия. Днес заседанието беше водено от заместник-председателя Румен Русев. Беше се наконтил и притеснил, чак изчервил, като педагожка пред първия си урок в детската градина. Почти никъде не сбърка, ама малко забавено говореше, колеги викат, че някой му диктувал с радиостанция на ухото какво да казва. Не вярвам. Румен не е чак толкова прост, на две магарета сламата може да я раздели. Сламата за делба днес беше арменският геноцид. Тия от БСП се въздържаха, Коко Паносян вносител, гледа тъжно с надежда. Ми де спа бе, Коко, когато жена ти беше в листата на БСП? Видя ли ги сега какви са. Ама и тебе те помня, като се подписваше там на едни листчета в ресторант "Балкан" Аз, казвам ти, ето записано, ако моята жена влезе в БСП в едно легло с нея не лягам. То аз да има как да с мене си да не спя в един креват, като се сетя и аз откъде идвам. Ама тъй е, всички сме грешни. Пък и трябва да работят някъде жените. Николай Константинов имал рожден ден, след сесията почерпка имаше. Невенчето от Дарик една такава докарана, направена, не е онова Невенче захлюпеното репортерче дето беше, вече си е шукаритетно гадже-директорка.

3 коментара:

Ростислава Тодорова каза...

Аааааа, ти Невенчето няма да плюеш, че ще се сбием! :-))))
Шукаритетна си я, нека мрат завистлив(к)ите! :-)))

DARIN MALCHEV DONCHEV каза...

Ей туй дето не щеш да спиш със себе си в едно легло ме уби! Не се притеснявай и не съжалявай за нито един ден от живота си.Важното е да има развитие. И аз умирах за царя,но като ни истифаса с тия народни представители,го анатемосах и забравих.Тъй че спи спокойно в кревата си заедно с жена си. Предполагам че не си се оженил за някоя "куха лейка" и не може да допусне този гаф ,за който си се обзаложил ?

Анонимен каза...

защо не:)