27 март 2008 г.

Гюрултии

Грейна слънце днес и на душата ми грейна. Чета тука за Запалката и Дъбчето и искрено се забавлявам. Весело. Румен Петков не бил Запалката, ами имал много запалки, или понякога хич нямал и си открадвал. Тоя клептоман като мене ще излезе, аз химикалки така прибирам. Дъбчето и той - познавал Павлин Найденов, ама не бил саботирал проверките срещу него. Нещо като онова със сестрата, в тоя вариант - не била курва, ами го правела от любов. Весело. Отсъствието от Шумен ме лиши от възможността да видя турския министър-председател на живо в Търговище. Биляна от Дарик хем в Шумен, хем аха да го изпусне. Бистра Димитрова пратила покана за Реджеб Ердоган със съвета за всеки случай да си я разпечатаме. Рейвъна си изпринтил неговата на цветен принтер и нямал проблем. Билянчето обаче изкарала поканата на черно-бяло, че и я показала на охраната омачкана. И някакъв гард: Това не е оригинално. Билянчето напъва, но оня не си давал зор, разправят сеирджии от Шумен. Нашата обаче се набрала, казала: Ако не искате да ни пуснете, ние ще си ходим! А оня - ми ходете си, аз кво да направя. Тя: Ами няма да ви отразяваме тогава! Оня: Ми недей да ме отразяваш, аз нямам нищо общо с Шишеджам. Нашето маце: Аз ще звънна тогава на Елица! Той: Че звъни и, и нея не я познавам! (хаха, тоя кърти, а тая Елица и аз не я познавам). В крайна сметка гласчето на Дарик влязло със съдействието на Капралов, който се застъпил за нея. С Илиянския чатя, той пък изпуснал и Ердоган и Шоуто на Биляна и е временно извън строя.
П.П. Новините тука идват предимно по Нова ТВ, бТВ, хващам и ТВ2, но Канал 1 няма, но загубата е тяхна.

Няма коментари: