23 септември 2007 г.

Румен Русев в Шум.бг

Румен Русев Атака
22.09.2007 22:33
Ще ви отговоря утре а някои от вас ще съжалявате изобщо че сте задали въпроси.Вие сте подставени лица и мекерета на БСП и сегашния кмет но Атака ще измете всички като вас.
Румен Русев АТАКА
23.09.2007 14:09

Както виждате аз се пиша Румен Русев АТАКА с големи букви АТАКА,а този който се представя за мен е с малки Атака,но вече всеки ден ще се пиша различно,казах че ще отговоря на всички въпроси,просто съм много зает,благодаря Ви!
Румен Русев, Атака
23.09.2007 22:57
Този път се писах Румен Русев, Атака със запетайка,а този другият се пише без запетайка и освен това едното му Р е малко по-голямо от другото Р. Но като стана кмет, ще въведа всички да пишат само с малки букви за да няма разминавания.Искам още да ви кажа,че това не е вярно,че катаджиите знаят само половината азбука и затова ходят по двама за да се допълват.Аз когато започнах катаджия знаех само гласните и пак съм се оправял и сам.Сам се оправях,защото никоя не ми пускаше,щото ми викаха първо да се науча да чета и после да ги --- .Това защото веднъж една ме пита купи ли презерватив.аз и казах че съм купил,тя го поиска и после си тръгна щото на опаковката пишело ацетизал.и тя вика ти не можеш да четеш.аз се чудих как е разбрала.щото казах на колегата от смяната че отивам да си купя един капут, пък той ми вика капут си ти,а това дето го искаш е ацетизал.после разбрах,че го объркал с презерватив.
Избрани моменти от коментарите в Шум.бг

2 коментара:

Анонимен каза...

Е,еее това е демокрацията мойто момче!!Който иска да се кандидатира за кмет!!! А най -добър кмет е или пенсиониран даскал ,или пенсиониран даскал. Но не и пенсиониран милиционер

Анонимен каза...

...имах предвид пенсиониран даскал или пенсиониран офицер, а милиционер-нее,особено фатмак!!!!( разбирай и Русев и Тошев ).Като имаш пари това не значи че имаш и акъл?