Маркетинг и ценообразуване по Шуменски (университет)
В Шуменския университет вече се влиза с тройка. Обаче има 8 специалности за които и тройкаджии няма. Като няма студенти, няма мангизи. Няма мангизи - няма заплати. Какво да се прави? - щеше да попита в тази ситуация Н. Г. Чернишевски, ако беше главен счетоводител на университета. Отговора го чета преди малко в Шум.бг - вдигат таксите на тия, които са приеееетииии... Средно с 30 процента, а за задочниците 2.5 пъти (два пъти и половина в проценти означава 250 процента, май). С две думи - тия, които са влезли и издържали, ще плащат и за тия, които са скъсани или изобщо са отсвирили ШУ-то. Гениално измислено. Да пренесем тая случка на кооперативния пазар в Шумен. Седят две-три баби, извадили си сливите и чакат купувачи. Да, ама на съседната сергия докарали лъскави ароматни ренглоти от внос. Като няма купувачи какво правят бабите? Правилно, намаляват цените, щото са хитри баби от Дивдядово. В унито обаче решават обратно - да вдигнат цената. В тая ситуация най-много догодина изобщо сами да си ги ядат сливите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар