21 февруари 2008 г.

Дребни изборни

Долните ми разсъждения нямат никакво отношение към споровете за изборите в Шумен. Най-малкото защото по изборите се е произвесъл съдът и всичко е ясно. Или поне на съда всичко му е ясно, а съдийките се готвят за нотариуси. Няколко месеца по-късно обаче остават още бели петна, които не знам дали ще бъдат изобщо изяснени. Според проверките, които извършва Областната дирекция "Полиция" в Шумен по разпореждане на районната прокуратура няколко десетки избиратели от общината са гласували повече от един път. Аз лично разполагам с имената на 27 от тях, с някои говорих, с други се опитах. Така например, членът на избирателната комисия в село Кочово от квотата на НДСВ Пламен Борисов Дянков според изборните книжа е гласувал два пъти - в секцията в селото и в Шумен. Много сме учудени, вика жена му /или някаква друга женица, която вдигна телефона/, той си гласува само там. В подобни ситуации се намират и Пепа Данчева Петева от кв. Тракия, и адашът Красимир Трендафилов Куртев и още десетки, казвам само тия, като аргумент, че не блъфирам с твърденията. Не знам кой и как им е издавал на тия хора удостоверенията за гласуване на друго място, дали е било всичко законно и редно, не знам. Нямам представа и не ме интересува за кого са гласували. Но самия факт, че подобно нещо е възможно лично мен ме притеснява и си мисля, че подобни случки само ще продължават да отвращават и отблъскват хората от изборите. Затова трябва да бъдат изяснени тези бели петна, виновните да бъдат наказани, а мерките взети. и

Няма коментари: