2 януари 2008 г.

Добринка Русева - гласът на кмета

Прогнозата ми се потвърди. Поредната. Добринка Русева ще бъде говорител на община Шумен на мястото на Мина. Ако не бъркам бройките - ще бъде шестият по ред говорител след Галя Сакарова, Жанета, Таисия, Мариела и Мина (седмият, ако броим и Недко). Така се случва, че журналистическата ми кариера тръгна от една покана на Добринка чрез Митко Чакъров да пиша за "Шуменски вести" през декември или ноември 1992, а после Добромир Радушев ми предложи да напусна село Черна и така през първия работен ден на януари 1993 започнах работа в газетата на Деян Касабов. Сиреч, преди 15 години. На рождения ми ден, на 15 юли 1993 година у нас на маса с Митко и Добринка взехме и решение колективно да напуснем Касаба. Заедно с Добри Радушев и Тихомир Димков. Издънката дойде откъм Велмира. Не можела да напусне, щото ала-бала, син гледала... Ми... какво да кажа, с Добринка политическите ни възгледи, доколкото имаме такива /по-скоро става дума за симпатии и антипатии/ са диаметрални, но и пожелавам успех, а изборът и няма да е зле за пишещите, мисля. Дано времето и самата Добринка да не ме опровергаят. Успех!

Няма коментари: