13 май 2007 г.

Закуските в "Сплендид"

Не от лакомия, а защото е интересно искам да спомена тука леля Денка, стопанката на "Зала Закуски" в хотел "Сплендид". Закуските в хотела са много странни. Не са на блок маса, не са и чай-компле. Масите са заредени с порции а-ла компле, но отделно има и блок маса. А около нея и в прилепената кухня търчи леля Денка. Първия ден ми стана интересно - носи на един от посетителите 5 пържени яйца - вика - добър апетит, вчера малко ви бяха трите. На втория ден ми фиксирала вече навиците, видяла, че съм си налял портокалов сок, бърза да ми напълни чашата с портоал. На рецепцията ми казаха, че заради леля Денка някои от гостите отсядали именно в "Сплендид". Влизат двама мъже, а госпожата: Ааа, как ме изненадахте, какво правите в Русе в събота, не почивате ли. Ще минете ли като се връщате от Букурещ - все едно член на семейството. Заведе Агата в кухнята да покаже внуците си. Аги първоначално беше малко разочарована, че не носят закуската в хотелската стая, както беше в Балчик - явно останала с впечатление, че в хотелите така се закусва. В заключение - ако трябва да пренощувате в Русе - само в хотел "Сплендид" и си платете допълнително 5 лева за закуска.

1 коментар:

Анонимен каза...

Rusenskite ti vpe4atleniq sa interesni i gotini i hi4 ne gi slagam v grafata "DRAZNE6TI'...neka se radvame na na 4uvdite uspehi!