13 май 2007 г.

По хубавия син Дунав

Така се казва речният тур, който организаторите в Русе бяха организирали по реката с корабчето "Балканска принцеса" в петък следобед. Бях се наточил да правя много снимки, но... не ми било писано. При мене е като с материално-техническото снабдяване на ада - ако има кофи, няма катран, ако има катран, няма кофи. Специално заредих батериите до фул, като знам че издържат за ок. 200 снимки. Щракам си аз на корабчето вече и ми излиза надпис, че остава място за пет снимки. Предиобед изпращах снимки за "Монитор" и съм оставил картата на апарата в лаптопа. Останах само на вградената памет, трих за да заснема нещо ново, яд ме е, но пък не е за първи път. Иначе по време на 2-3 часовото пътуване на корабчето установих повечето от полезните контакти в Русе. Плаването се проточи, едва успях навреме да взема Дорота и Агата от автогарата. Дойдоха ми "на гости" с идеята докато съм зает те да се помотаят из Русе (За моя сметка, Георгиев, като водя някъде жена си - плащам за хотела и всичко останало). По пътя Агата ме разпитва на кой етаж е стаята, а вече на място - защо тоалетните в апартамента на "Сплендид" са две - не можах да си отговоря и аз.

Няма коментари: